Frontdesk medewerker

Frontdesk medewerker

Zoek uw frontdesk medewerker voor zowel tijdelijk of langere termijn?

Frontdesk medewerker zijn het visitekaartje van elk succesvolle hotel, congres of theater. Een gastvrije en behulpzame eerste indruk maakt de stempel bij elke organisatie. Wij van Local Heroes verrichten frontdesk medewerker voor zowel korte termijn of voor langere invulling.

Vul onderaan de pagina, geheel vrijblijvend, ons slimme aanvraagformulier in en krijg direct inzicht in de kosten.

Frontdesk medewerker aanvragen Direct solliciteren

Wat doen onze Frontdesk Medewerker

Onze frontdesk medewerker zijn het visitekaartje van uw locatie! Zij zorgen ervoor dat uw gasten zich welkom voelen. De basistaken en werkzaamheden van de in te huren frontdesk medewerker zijn:

  • Administratieve werkzaamheden
  • Telefoon opnemen en vragen beantwoorden
  • Het visitekaartje zijn van uw locatie
  • Reserveringen aannemen
  • Gasten in/uitchecken
  • Verstrekken van informatie aan gasten
  • Gasten begroeten en welkom heten
  • Verstrekken informatie over routing

Uw voordelen

  • Advies op maat
  • Direct inzicht in de kosten
  • Ervaren Horeca Personeel
  • Gastvrij personeel
  • Gastvrije service
  • Geen verplichtingen
  • Geen werkgeversrisico
  • Samenwerken met een gespecialiseerd Horeca Uitzendbureau

Over ons

Dankzij onze persoonlijke aanpak zijn wij in een aantal jaar gegroeid tot een gewaardeerde staffing partner. Een staffing partner die op niveau schakelt, meedenkt en opdrachtgevers helpt een nieuwe standaard in gastvrijheid te bereiken. Local Heroes is een A-label in hospitality staffing. Een Horeca Uitzendbureau voor particulieren en bedrijven die altijd kiest voor kwaliteit. Wij geven u de mogelijkheid zelf direct Hostesses in te huren. Onze Host en Hostesses hebben wij dusdanig getraind dat zij ervaren gastvrij medewerkers zijn en u en uw gasten op tal manieren kunnen assisteren.

Onze opdrachtgevers kiezen voor Local Heroes, omdat wij staan voor maatwerk en kwaliteit boven kwantiteit verkiezen. Wij leveren alleen Horeca Personeel waar wij zelf ook mee zouden willen werken en wij kennen de sterke punten van ons Horeca Personeel, waardoor wij maatwerk kunnen leveren. Local Heroes: De nieuwe standaard in gastvrijheid!

Meer opties voor Horeca Personeel die u bij ons kunt inhuren zijn:

Klik hier voor tien redenen waarom Local Heroes uw Horeca Uitzendbureau is! Volg ons ook op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven van al onze werkzaamheden. Vul hieronder, vrijblijvend, het slimme aanvraagformulier in en bereken direct online de kosten.

Frontdesk medewerker aanvragen

Vul ons formulier vrijblijvend in. Geef aan naar hoeveel horeca medewerkers u opzoek bent en waar we u mogelijk nog meer mee van dienst kunnen zijn. Ons slimme formulier maakt voor u de kosten direct inzichtelijk.

Uw contactgegevens
Het event
Factuuradres
Het horeca personeel

  • Één uitvraag duurt minimaal 4 uur.
  • Deze aanvraag is nog geheel vrijblijvend.

Kosten

Vul het formulier in om de kosten automatisch te laten berekenen…

Dislcaimer: LocalHeroes.nl behoud zich het recht om partijen niet aan te nemen, wanneer deze niet tijdig worden doorgegeven of niet in lijn zijn met onze richtlijnen. De betaling geschiedt pas nadat er contact met u is geweest en LocalHeroes.nl heeft aangegeven plek te hebben in haar planning.