Receptie organiseren

Wilt u iedereen de kans geven u te feliciteren met uw bruiloft? Laat uw receptie organiseren door Local Heroes!

Met een sfeervolle receptie kunnen al uw genodigde uw feliciteren en de cadeaus geven. Een receptie organiseren was nog nooit zo gemakkelijk. Kies zelf onderaan de pagina welke drankjes, hapjes, decoratie en horeca medewerkers u wilt op uw receptie en wij van local Heroes regelen het!

Receptie Organiseren aanvragen Direct solliciteren

Over ons

Local Heroes is daar waar herinneringen gemaakt worden! Die mooie bruiloft, bedrijfsfeest of dat ene fantastische event, waar mensen jaren later nog aan terug denken.

Wij zijn het Haagse A-label horeca leverancier. Buiten het verzorgen van ervaren horeca medewerkers in zowel medewerkers bediening, barmedewerkers en keukenmedewerkers. Door uw aangegeven wensen voor uw receptie stellen wij een gespecialiseerd team samen die zorgen voor een gezellige sfeer op uw receptie. Local Heroes is hét nieuwe standaard in gastvrijheid.

Wilt u een welkomst drankje, drankarrangement en lekkere hapjes tijdens uw receptie? Met onze connecties valt alles voor een vriendschappelijke prijs te regelen. Geniet zelf van uw eigen receptie. Wilt u een receptie organiseren met entertainment of een sit-down diner.

Uw voordelen

  • Direct inzicht in de kosten
  • Ervaren horeca personeel
  • Gastvrije service
  • Samenwerken met een gespecialiseerd Horeca Uitzendbureau
  • Zelf samenstellen van een bedrijfsevenement

Receptie opties

  • Contact met partymanager
  • Locatie bezoek Local Heroes
  • Garderobe
  • Welkomst drankje
  • Drank-arrangement
  • Decore/aankleding
  • Horeca medewerkers
  • Toilet juffrouw
  • Bites/snacks
  • Schoonmaak

Kies zelf welke evenement opties u bij uw receptie wilt en hoe u deze wilt aanvullen. Wij bieden verschillende arrangementen aan op het gebied van hapje en drankjes. Volg ons ook op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven van al onze werkzaamheden.

Receptie Organiseren aanvragen

Vul ons formulier vrijblijvend in. Geef aan naar hoeveel horeca medewerkers u opzoek bent en waar we u mogelijk nog meer mee van dienst kunnen zijn. Ons slimme formulier maakt voor u de kosten direct inzichtelijk.

Uw contactgegevens
Het event
Factuuradres
Het horeca personeel

  • Al het personeel werkt minimaal vier uur per uitvraag. Vanaf 5 medewerkers sturen wij één manager mee.
  • Lees hier de noodzaak van een manager

Extra
  • Glazen

  • Overige Materialen

  • Servies

Kosten

Vul het formulier in om de kosten automatisch te laten berekenen…

Dislcaimer: LocalHeroes.nl behoud zich het recht om partijen niet aan te nemen, wanneer deze niet tijdig worden doorgegeven of niet in lijn zijn met onze richtlijnen. De betaling geschiedt pas nadat er contact met u is geweest en LocalHeroes.nl heeft aangegeven plek te hebben in haar planning.