Borrel Organiseren

Borrel Organiseren

Borrel Organiseren

Wilt u een borrel organiseren waar u personeel gezellig samen kan komen na een lange werkdag?

Er is altijd wel een goede reden voor een borrel. Borrel na een lange vergadering of als er genetwerkt moet worden. U kunt zelf de borrel zo uitgebreid mogelijk maken met onze keuze arrangementen voor entertainment, food & beverage. Een borrel organiseren was nog nooit zo gemakkelijk!

Borrel Organiseren aanvragen Direct solliciteren

Bedrijfsborrel op eigen locatie?

Wanneer een personeelsfeest/borrel op eigen locatie wordt georganiseerd hoeven de kosten niet worden meegerekend in de vrije ruimte. U bespaart binnen de vrije ruimte een eventuele eindheffing van wel 80%! Wilt u toch een andere locatie voor uw borrel? Geen probleem! Vul alsnog onderaan de pagina het aanvraagformulier in, zodat we later in goed overleg de locatie kunnen bepalen. U kunt zelf direct kiezen welke drank, snacks en entertainment u wilt voor uw borrel.

Over ons

Local Heroes is het Haagse A-label horeca leverancier. Buiten het verzorgen van ervaren horeca medewerkers in zowel medewerkers bediening, barmedewerkers en keukenmedewerkers zijn wij gespecialiseerd in het organiseren van elk evenement.

Door uw aangegeven wensen voor uw borrel stellen wij een gespecialiseerd horecateam samen die zorgen dat de gehele dag en/of avond vlekkeloos verloopt. Wij van Local Heroes geloven er in dat de gezellige sfeer op een borrel wordt gecreëerd door de horeca medewerkers die gastvrij klaar staan voor al uw gasten/collega’s. Geniet zelf van uw eigen borrel. Laat uw borrel organiseren door Local Heroes.

Wilt u bij uw bedrijfsborrel een welkomstdrankje, band, barbecue en/of garderobe? Of toch liever een walking diner met een DJ. Geef het aan in ons slimme aanvraagformulier en wij regelen de rest! Met onze connecties valt alles voor een vriendschappelijke prijs te regelen. Op deze manier houden wij de kosten laag zonder dat het ten kosten gaat van onze vertrouwde kwaliteit.

Local Heroes is de nieuwe standaard in gastvrijheid.

Uw voordelen

  • Direct inzicht in de kosten
  • Ervaren horeca personeel
  • Gastvrije service
  • Samenwerken met een gespecialiseerd kwaliteitsbureau
  • Zelf samenstellen van uw (bedrijfs)borrel

Borrel opties

  • Locatie bezoek Local Heroes
  • Eventplanner/draaiboek maken door Local Heroes
  • Garderobe
  • Welkomst drankje
  • Drank-arrangement
  • Decore/aankleding
  • Horeca medewerkers
  • Toilet juffrouw
  • Entertainment
  • Bites/snacks
  • Buffet/diner
  • Late night snack
  • Schoonmaak (in latere overleg)

Kies zelf welke evenement opties u bij uw borrel wilt toepassen en hoe u deze precies wilt aanvullen. Wij bieden verschillende arrangementen aan op het gebied van hapje, drankjes en entertainment. Volg ons ook op Facebook en Instagram om op de hoogte te blijven van al onze werkzaamheden.

Borrel Organiseren aanvragen

Vul ons formulier vrijblijvend in. Geef aan naar hoeveel horeca medewerkers u opzoek bent en waar we u mogelijk nog meer mee van dienst kunnen zijn. Ons slimme formulier maakt voor u de kosten direct inzichtelijk.

Uw contactgegevens
Het event
Factuuradres
Het horeca personeel

  • Één uitvraag duurt minimaal 4 uur.
  • Bij een uitvraag vanaf 5 medewerkers raden wij aan een 5 of 6 peper medewerker in te huren.
  • Deze aanvraag is nog geheel vrijblijvend.

Extra
  • Locatie bezoek

  • Eventplanner/Draaiboek

  • Garderobe

  • Welkomst Drankje

  • Dranken

  • Entertainment

  • Decore/Aankleding

  • Biter/Snacks

  • Barbecue-arrangementen

  • Buffet/Diner

  • Late night snack

  • Toilet Juffrouw

  • Glazen

  • Servies

  • Overige Materialen

Kosten

Vul het formulier in om de kosten automatisch te laten berekenen…

Dislcaimer: LocalHeroes.nl behoud zich het recht om partijen niet aan te nemen, wanneer deze niet tijdig worden doorgegeven of niet in lijn zijn met onze richtlijnen. De betaling geschiedt pas nadat er contact met u is geweest en LocalHeroes.nl heeft aangegeven plek te hebben in haar planning.