Veel gestelde vragen van onze medewerkers.
- Ik ben ziek! Wat moet ik doen?
Klik hier en ga direct naar het ziekmeld protocol en volg de procedure! - Ik ben te laat! Wat moet ik doen?
Jou collega’s en de opdrachtgever wachten op jou! Grote kans dat jou briefing voor jou shift start, op het aangegeven start moment. Het is dus super belangrijk dat je de opdrachtgever snel inlicht over jou vertraging. Waarbij je aangeeft hoe laat je er zal kunnen zijn. Doorloop het onderstaande protocol!
A. Contact de opdrachtgever! Doe dit per telefoon en Schrijf op wie je hebt gesproken. Het nummer van de opdrachtgever vind je in de briefing van je dienst in de Shiftmanager app. (krijg je de opdrachtgever herhaaldelijk niet te pakken? Stuur dan een screenshot van jou belhistorie per whatsapp of sms naar 06-24925262)
B. Contact een collega, je kan in de Shiftmanager app zien met wie je werkt en hoe je die kan bereiken.
C. Contact kantoor. Zorg dat je ook telefonisch door geeft op nummer 06-24925262 dat je te laat bent. Is het voor 08:00 uur s’ ochtends en heb je de opdrachtgever of een collega gesproken? Dan volstaat een whatsappbericht. - Ik ben mijn wachtwoord van Shiftmanager vergeten.
Ga naar https://localheroes.shooble.com/inloggen en klik op Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten? Om een nieuw wachtwoord aan te maken. - Ik ben mijn wachtwoord van JAM vergeten.
Ga naar https://myjam.jamhoreca.nl en klik op Wachtwoord vergeten? Om een nieuw wachtwoord aan te maken. - Ik wil mijn loonheffingskorting aan- of uitzetten.
Het aanpassen van je loonheffing gaat via JAM! Stuur een mail naar data@jamhoreca.nl met je verzoek. Vergeet hierbij niet je contact gegevens te vermelden! - Wanneer wordt mijn salaris uitbetaald?
Wij betalen iedere week uit op de donderdag uit. Hierbij hanteren we 1 tussen week om de administratie rondom alle uren op orde te hebben. Dit betekend dus dat als jij bijvoorbeeld hebt gewerkt in week 1 (1 tm 7 januari) dat jij op de donderdag in week 3 ( 18 januari) alle uren van week 1 krijgt uitbetaald. - Ik ben op zoek naar mijn loonstrook of jaaropgave.
Deze gegevens zijn inzichtelijk in jou persoonlijke MyJAM! Portal. Ga naar https://myjam.jamhoreca.nl om in te loggen en dit in te zien! - Ik wil mijn dienst ruilen. Hoe doe ik dit?
De afspraak die wij met elkaar gemaakt hebben is zoals je weet. ON IT is ON IT!
Als het voorkomt dat je echt niet kan, neem dan direct contact op met jou planner van Local Heroes. Dit doe je door te bellen. Hij of zij zal je vertellen wat er mogelijk is. - Waar vind ik extra informatie over mijn dienst zoals de dresscode?
In de Shiftmanager app vind je in een briefing bij de dienst waarop je staat ingepland. Klik hier om te zien waar je rekening mee moet houden voor die specifieke dienst. - Help! Mijn Shiftmanager app doet raar. Ik zie alleen maar rare leestekens?
Indien jij ‘gekke leestekens’ op de app ziet of de app niet meer lijkt te reageren bijvoorbeeld door de melding ‘ Tijdens het verwerken is er een fout opgetreden’, moet jij je ”cache” legen.
Android heeft hier een directe mogelijkheid voor, Apple helaas niet.
Bijgaand de toelichting om de cache te legen;
Instructies Android:
- Open de app Instellingen van uw apparaat.
- Tik op Apps en meldingen.
- Tik op App-info > Shiftmanager Pro > Opslag.
- Tik op Gegevens wissen of Cache wissen. (Als u ‘Gegevens wissen’ niet ziet staan, tikt u op Ruimte beheren.)
http://droidlessons.com/how-to-reset-an-app-and-delete-app-data/
Instructies Apple:
- Open instellingen.
- Ga naar algemeen, vervolgens iPhone-opslag en tik op Shiftmanager Pro.
- Tik op ‘Verwijder app’, zet je telefoon uit/aan.
- Download de app opnieuw.