Partymanager Congressen

Partymanager Congressen

Local Heroes zoekt een partymanager /  assistent operations manager locatie centrum Den Haag C.S.

JIJ: Brengt ervaring binnen gastvrijheid, meetings en events en combineert dit met een natuurlijke managementstijl, waarbij jij door jouw ervaring het goede voorbeeld geeft, terwijl jij iedereen in zijn waarde laat, motiveert, maar ook corrigeert op een prettige en ervaren manier.
Je kan geen genoeg van de Horeca en evenementen branche krijgen en gaat iedere dag weer voor het maximale resultaat. Een ding breekt jou echter op, dat zijn de late avonden, de weekeind diensten en het fijt dat je op zaterdag avond nooit met vrienden en familie bent. TOT NU!!!

Wij: bieden een dynamische baan in de meetings, evenementen en horecabranche waarbij je vooral overdag en zelden op feestdagen of in het weekend hoeft te werken (!!!) én combineren dit met geweldige voorwaarden. Wie wil dat nou niet?!

Jij: bent in staat om operationeel het verschil te maken en in samenwerking met jouw team en leidinggevenden het verschil te maken. Daarnaast geniet je ervan om de operationele verantwoordelijkheid van uitdagende meetings en events te dragen voor jouw voornamelijk zakelijke opdrachtgevers. Iedere dag weer ben jij de operationele rots in de branding. Samen met jouw team van medewerkers en inhuurkrachten maak jij er voor iedere gast en elke opdrachtgever een gestroomlijnde goed geoliede en gastvrije dag van. Waarbij jij alles overziet en tot de puntjes regelt. Jij past je makkelijk aan als er dingen niet gaat volgens plan, je houd je hoofd koel en stuurt waar nodig

Herken jij jezelf in het bovenstaande?!

Direct solliciteren

Wat ga je doen als partymanager?

Je werkt mee in een geweldig nieuw en groeiend conferentiecentrum voor (inter)nationale congressen tot ongeveer 600 personen. Dit doe je met een professioneel team van gedreven collega’s, waarbij je veel ruimte krijgt om jezelf, het team en het bedrijf naar een nog hoger niveau te brengen.

In deze afwisselende functie werk je gemiddeld 26 uur per week in de operatie en 12 uur per week op kantoor.

In de operatie:

  • Je neemt dagelijks de dagplanning door en instrueert de medewerkers op de vloer;
  • Je ontzorgt opdrachtgevers en gasten tijdens een congres of evenement;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel opdrachtgevers en gasten, als het team van collega’s en uitzendkrachten;
  • Je hebt overzicht over de (komende) evenementen, geeft leiding, regelt en plant zaken effectief;
  • Tijdens een event geef je leiding aan een team van 2 tot 20 inhuurkrachten en begeleid je onze stagiaires op de werkvloer;
  • Je bent verantwoordelijk voor en werkt mee aan de opbouw en het klaarzetten van alle faciliteiten voor meetings, congressen en evenementen;

Op kantoor:

  • Samen met de Operations Manager ben je verantwoordelijk voor de aansturing van het hele team binnen.
  • Je draagt bij aan de ontwikkeling en coaching van de vaste medewerkers;
  • Je denkt actief mee in het verbeteren van procedures, processen en systemen;
  • Je ondersteunt bij administratieve taken, zoals het maken van de personeelsplanning.

Wie ben jij?

  • Je bent gastgericht, zorgzaam en begrijpt wat gasten nodig hebben;
  • Je bent goed in regelen, organiseren en het houden van overzicht;
  • Je kunt goed samenwerken, bent representatief en motiveert collega’s;
  • Je bent ondernemend en wilt jezelf graag door ontwikkelen;
  • Je kunt goed communiceren, delegeren en instrueren;
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
  • Je neemt verantwoordelijkheid op het gebied van veiligheid en HACCP.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een salaris van € 2.300 tot € 2.900 bruto per maand, afhankelijk van relevante werkervaring en opleiding;
  • Een functie waarbij je op nationaal en internationaal niveau je kwaliteiten kan tonen, binnen alle facetten van de horeca;
  • Werken op een perfect bereikbare hagelnieuwe locatie in hartje Den Haag;
  • De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen d.m.v. onze Academy, waarbij je o.a. onbeperkt online trainingen kunt volgen;
  • Een werkplek op 5-sterren niveau met veel ruimte voor ideeën en eigen inbreng;
  • Een NS-businesskaart voor woonwerk-verkeer als je buiten Den Haag woont.

Herken jij jezelf in de bovenstaande vacature en kan jij niet wachten om als operations manager binnen dit prachtige bedrijf aan de slag te gaan? Solliciteer dan vandaag nog met CV en motivatie en hopelijk zitten we deze week al met elkaar aan de koffie!

Sollicitatie formulier

Step 1 of 5